Професійний кол-центр. Виведи продажі на новий рівень.
В наш час багато бізнесів залежать від спілкування з великою кількістю клієнтів по телефону. А від ефективності комунікації залежить успішність чи збитковість справи.
На практиці ж часто трапляється так, що клієнт не може додзвонитися в компанію з першого разу й отримати необхідну інформацію; пропущені звернення губляться і людям просто забувають перетелефонувати; призначені менеджери не вміють правильно опрацьовувати вхідні; керівник не має технічної можливості перевірити якість роботи відповідальних за прийом дзвінків.
Таким чином бізнес втрачає прибуток через погану роботу своїх телефоністів.
Всі ці проблеми вирішує професійний колл-центр, який в сучасних умовах стає актуальним не тільки для великого бізнесу, адже люди очікують якісного обслуговування і в середніх та маленьких компаніях.
Проте не кожен бізнес може дозволити собі власний колл-центр, бо це додаткові фінансові витрати на обладнання, приміщення, оплату працівників.
VBS колл-центр працює віддалено, а це має багато переваг.
Переваги аутсорсингового кол-центру VBS
Замовляти послуги колл-центру на аутсорсі вигідніше, ніж оплачувати роботу штатного працівника.
Дзвінки приймає висококваліфікований спеціаліст, який володіє техніками правильного спілкування з клієнтами.
Не потрібно купувати дороговартісне обладнання та облаштовувати додаткове робоче місце, всі витрати бере на себе колл-центр.
Збільшення продажів, завдяки вчасним та якісним відповідям на запити.
Статистика та запис усіх телефонних розмов.
Можливість зосередитися на робочих питаннях, не відволікаючись на рутинний прийом дзвінків.
Навіщо
сучасному бізнесу
кол-центр?
Щоб контролювати спілкування співробітників із клієнтами
Щоб автоматизувати спілкування з клієнтами й роботу в CRM-системі
Щоб бачити обсяг і якість розмов кожного співробітника та усієї компанії
Щоб постійно забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів
Як це працює:
Особистий кабінет
Ви матимете особистий кабінет, у якому зберігаються дані про всі дзвінки: їх загальна кількість, тривалість, записи розмов, список пропущених викликів, докладна аналітика тощо.
Запис дзвінків
Ви матимете записи всіх дзвінків. Це означає, що ви зможете прослухати будь-яку розмову менеджера з клієнтом. Наявність цієї функції мотивує співробітників працювати ефективніше. Стає значно швидше та простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників.
Контроль втрачених дзвінків
В особистому кабінеті ви матимете спеціальну вкладку, куди потраплятимуть усі пропущені виклики. Доки клієнту не перетелефонували чи він сам не зателефонував повторно, його дзвінок не зникає з цієї вкладки. Лише за допомогою цієї вкладки ви зможете обробляти більше дзвінків і отримувати до 30% додаткових продажів.
Багатоканальність
Багатоканальність – це можливість приймати кілька дзвінків одночасно на один телефонний номер. У разі підключення багатоканальності клієнти завжди зможуть додзвонитися у вашу компанію й ніколи не почують у слухавці сигнал “зайнято“. Завдяки цьому ви отримаєте більше звернень. Вам непотрібно відмовлятися від своїх номерів. Ми просто переносимо їх у віртуальну АТС, і клієнти, що знають ці номери, продовжують телефонувати на них. Але при цьому ви матимете багатоканальну лінію, яка дає змогу вчасно обробляти весь об’єм дзвінків.
Переадресація дзвінків на групу співробітників
Значно краще переадресовувати дзвінки від клієнтів на групу співробітників, а не лише на один апарат. Таким чином приймати дзвінки стане простіше, а час на відповідь клієнту зменшиться. Пропущених викликів стане менше. А головне – співробітники припинять передавати один одному мобільні телефони, тож ви забудете про хаос з телефонами.
Базова CRM для вашого бізнесу
Разом з послугами кол-центру ви отримуєте базову CRM – програму управління бізнесом, яка значно спрощує роботу з клієнтами. CRM формує базу, де є хронологія всіх взаємин з клієнтом – від першого дзвінка і до покупки. Тут можна прослухати дзвінки, написати електронний лист, сформувати завдання, подивитись історію покупок.
Коли людина вам телефонує, CRM пропонує відкрити її карту, і ви одразу називаєте клієнта на ім’я. Якщо клієнта вів інший менеджер, ви все одно відповісте на його запитання без додаткових уточнень, бо його запити будуть відображені в CRM. Таким чином ви суттєво економите час, а також робите людину більш лояльною і налаштованою на покупку.
Бонус: об‘єднання телефонії з вашою CRM (інтеграція)
Усі розмови менеджерів із клієнтами автоматично передаватимуться в СRM-систему. Крім того, будуть доступні такі функції: автоматичне відкривання картки клієнта під час дзвінка, автоматичне створення нової картки, історія активності клієнта.