Волинська бізнес-школа — Консалтинг

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДІЯЛЬНІСНА Експертиза

ce-3

Організаційно-діяльнісна експертиза зовнішніх комунікацій

ОД-Експертиза (ОДЕ) – метод діагностики ситуації, розроблений консалтинговим кластером VBS. Результатом форматув є спосіб вирішення проблеми, виявлення слабких місць в діяльності, встановлення природи цих слабкостей і засоби їх ліквідації.

Експертиза зовнішніх комунікацій застосовується у випадках, коли Замовник (власник, топ-менеджер, керівник проєкту) фіксує проблему будь-якого типу в сфері зовнішніх комунікацій.

Приклади випадків, коли варто застосувати експертизу зовнішніх комунікацій:

Фіксується відсутність комунікативної стратегії в цілому, немає фахівців, немає чіткого плану і управління комунікаціями, відбуваються збої

Планується новий виток розвитку або перепрофілювання чи розширення діяльності

Комунікативна стратегія існує, але вона невиразна, незрозуміла, застаріла, не сприяє лідогенераціі

Змінилася кон'юнктура або конфігурація гравців чи конкурентного середовища

Зовнішні комунікації працюють проти замовника, призводять до репутаційних втрат

Проти організації розгортається комунікаційна контркампанія, чорний піар тощо

Проведення експертизи складається з чотирьох етапів:

Аналітична сесія та індивідуальне інтерв’ю з Замовником і тим колом фахівців, який визначає Замовник або запрошує Виконавець.

 

Тут можливі варіанти: Замовник може звузити або розширити коло учасників інтерв’ю.

Час виконання – один робочий день.

Рефлексія аналітичної сесії, фіксація ситуації, постановка проблеми, розробка інструментарію та рекомендацій. Проводить група Виконавця. На цьому ж етапі Виконавець запитує і отримує для аналізу необхідну документацію.

 

Час виконання – один або два робочих дні в залежності від кількості отриманих інтерв’ю і обсягу пакета документів.

 

Підготовка аналітичного звіту та необхідних продуктів: для Замовника (інструментів та рекомендацій).

 

Час виконання – один робочий день.

Представлення підсумкових продуктів Замовнику, відповіді на питання, додаткові консультації (на вимогу).

campaign-creators-gMsnXqILjp4-unsplash

Наступний можливий крок після експертизи зовнішніх комунікацій організації – проведення за участі Замовника і його команди стратегічної сесії, присвяченої розробці комунікативної стратегії, комунікативної кампанії / контркампанії

Потрібна безкоштовна консультація?
Залиште свій номер телефону і ми Вам обов’язково перетелефонуємо!