Волинська бізнес-школа — Консалтинг

Стратегічна сесія

ce-3

Стратегічна сесія

Формат інтенсивної колективної діяльності, що потребує інтелектуального вкладу всіх учасників. Стратегічна сесія спрямована на пошук, апробацію та формування життєво важливих – стратегічних – рішень для подальшої діяльності компанії, для розвитку бізнесу, його масштабуванню. Модерована комунікація в стратегічній сесії забезпечує ефективну взаємодію її учасників для досягнення спільної мети.

Коли є необхідність проводити стратегічну сесію?

У випадках, коли компанія опинилася на порозі змін. Ці зміни можуть бути бажаними та очікуваними - усвідомлення необхідності зросту, просування нової послуги чи продукту, вихід на нові ринки, експансія та інтервенція тощо. Це - пасіонарний варіант, коли запит на зміни йде з середини компанії.

Є інший варіант - коли компанія може й не дуже бажає, але вимушена змінюватися під тиском зовнішнього контексту. Наприклад: з’явилися певні законодавчі обмеження для діяльності компанії, змінилися правила гри на зовнішніх (закордонних) ринках, з’явився потужний конкурент, відбувається спад попиту та зміна споживчої поведінки. Чудовий приклад виклику для безлічі бізнесів - пандемія, до якої ніхто не був готовий.

В кожному з цих випадків стратегічна сесія є зручним та корисним інструментом, щоб визначити генеральні напрямки подальшого розвитку бізнесу, визначитися з флагманськими командами, що візьмуть на себе забезпечення «точок прориву», зрозуміти, чи спостерігається з огляду нової перспективи кадровий дефіцит, чи потребується підсилення і залучення з ринку додаткових управлінців та спеціалістів.

campaign-creators-gMsnXqILjp4-unsplash

Стратегічна сесія має відповісти на три питання:

  • Як охарактеризувати ситуацію, що склалася?
  • Що ми повинні зробити в ситуації, що склалася?
  • Що ми не будемо робити в ситуації, що склалася?

Важливі умови проведення стратегічної сесії

Ретельний та відповідальний відбір учасників

В форматі зазвичай беруть участь співробітники, від яких залежить прийняття рішень, мотивовані на кар’єрне зростання та ті, хто мають знання та уявлення експертного рівня, що стосуються діяльності компанії

Участь у стратегічній сесії топ-менеджменту компанії, власників бізнесу

Без участі людей, що займають ключові позиції в бізнесі, висновки і рішення стратегічної сесії не можна вважати легітимними, хіба що у випадках, коли Замовник розглядає стратегічну сесію як тренажер стратегування для своїх працівників

Зовнішня модерація

Проєктувати та проводити стратегічну сесію мають ігротехніки або фасилітатори з великим досвідом роботи в сфері організаційно-управлінського консалтингу

 

Зовнішня позиція модераторів також запобігає суб’єктивізації процесу, припущень у заангажованості, особливо в тих випадках, коли всередині колективу є різні погляди на подальший розвиток або характер змін в компанії

Потрібна безкоштовна консультація?
Залиште свій номер телефону і ми Вам обов’язково перетелефонуємо!